දුනුකාර පංගුවෙන් පෙරහර පෙළ ගැසුන මහා පෙරහර Posted on 2014 මාර්තු 8 by mppgunasinghe මෙය බෙදාගන්න:ට්විටර්වි-තැපැල්ලින්ක්ඩ්ඉන්ෆේස්බුක්තවපින්ටරෙස්ට්රෙඩිට්ටම්බ්ලර්පොකට්කැමතියි පුරණය වෙමින්... ආශ්රිත ලිපි
රත්නපුරේ මහ සමන් දේවාල පෙරහැරේ මම ඔය දුනුකාර නැටුම් දැක්කා 1972 දි විතර. අදත් එය පෙරහැරට එක් කරනවානම් හොඳයි. හැබැයි නියම වැදි පෙනුමෙන් සහ හැසිරීමෙන් යුක්තව. කැමතියිකැමතියි ප්රති-පිළිතුරු සැපයීම
බොහොම ඉස්සර ඉඳලා තියන බව මේ ඇත්තන් අතර තියන පුරාකතා අනුව සිතිය හැකියි. ඒත් ඇත්තම වැද්දන් සිටිය බවක් දැක ඇති පැරැන්න් සොයාගන්න හැකි වුනේ නෑ මියුරු. මේ සම්බන්ධ ලැබී තිබෙන පුරාවෘත ඉදිරියේදී ලියවෙනවා. වරක් දෙකක් බස්නායක නිලමේගේ අනුග්රහයෙන් වැදි පරපුරේ ඇත්තන් පෙරහරට ඇවිත් තියනවා. ඒත් අඛණ්ඩව ඔවුන් පැමිණියේ හෝ ගෙන් වූයේ නැහැ. එලෙස අවසන් වරට වැද්දන් සම්බන්ධ වූ පෙරහරක් දුටුවෙ 2009 දියි. කැමතියිකැමතියි ප්රති-පිළිතුරු සැපයීම
දේවාභරණ ඇතෙක් පිට වගේම දේව රථයකිනුත් වැඩම කරවනවාද ?? සාමාන්යයෙන් මේ ආකාර දෙකින් එකකට නේද චාරිත්රේ සිද්ධ වෙන්නේ ? කැමතියිකැමතියි ප්රති-පිළිතුරු සැපයීම
ඒක මේ පෙරහරේ විශේෂත්වයක් ඇතා පිට මෙන්ම රථයකින් වැඩමවන්නේද දේවාභරණමය. මේ දෙකම වෙනුවෙන් එකිනෙකට වෙනස්, එහෙත් එක සමාන ගෞරවයකින් කෙරෙන චාරිත්ර වාරිත්ර රාශියක් තිබෙනවා. මේ පිළිබඳව ඉදිරියෙදී (නුදුරේම) ලියවෙනවා. hasithag ට ස්තුතියි. ඔබේ සටහන් ඇද්දැයි සොයා බැලුවා ඔබේ ඒවා ලෙස ඇත්තේ කුමක්දැයි සොයාගන්නට බැරි උනා. තිබේ නම් ලින්ක් එකහඳුන්වා දෙන්න. ලියා නැතිනම් ලියන්නට ඇරයුම් කරන්නෙමි. කැමතියිකැමතියි ප්රති-පිළිතුරු සැපයීම
මගේ සටහන් කියලා අදහස් කළේ මම අලුතින් ලිව්ව යමක් වෙන්න ඇති කියලා හිතනවා. මේ තමා මම අලුතින් ලිව්ව සටහන http://aagiyakatha.blogspot.com/2014/03/blog-post.html ආහ් ඒ වගේමයි මේ දේවාභරණ සම්බන්ධවත් විස්තරයක් කරන්න පුලුවන් නම් වටිනවා 🙂 කැමතියිකැමතියි ප්රති-පිළිතුරු සැපයීම
පුදුමයි! ආගිය කතා ලියන්නේ ඔබදැයි මට තේරුම් ගන්න බැරි වුන හැටි ගොඩක් ස්තුතියි පෙන්වා දීම ගැන. දේවාභරණ ගැන සොයා දැනගත් දේවල් ලඟදීම ලියවේවි. කැමතියිකැමතියි ප්රති-පිළිතුරු සැපයීම
ආහ් මෙච්චර කාලයක් ඒ බව දැනගෙන හිටියේ නැද්ද 😀 මම හිතුවේ ඔබ දන්නවා ඇති කියලා කැමතියිකැමතියි ප්රති-පිළිතුරු සැපයීම
ඒක නේ ආගිය කතා තුළ ඇති වටිනා ලිපි තුළට ඇස ගියා මිස ඔබ ගැන නිනව්වක් නැතිව ගියා. මට ලැජ්ජාවකුත් ඇතිවෙනවා. තවත් පැත්තකින් කවුද කියල සොයනවාට වඩා කරපු දේ වටිනාකම දෙස බැලිමට හැකිවීමත් වැරදි නැහැ නේද කැමතියිකැමතියි ප්රති-පිළිතුරු සැපයීම
ඒක නම් සහතික ඇත්ත. ලියන මනුස්සයා ගැන හොයනවාට වඩා එයා ලියන දේවල් ගැන සැලකිලිමත් වෙන එක වඩාත් වටිනවා 😀 කැමතියිකැමතියි ප්රති-පිළිතුරු සැපයීම
රත්නපුරේ මහ සමන් දේවාල පෙරහැරේ මම ඔය දුනුකාර නැටුම් දැක්කා 1972 දි විතර. අදත් එය පෙරහැරට එක් කරනවානම් හොඳයි. හැබැයි නියම වැදි පෙනුමෙන් සහ හැසිරීමෙන් යුක්තව.
කැමතියිකැමතියි
ඇත්තෙන්ම වටිනාවා
කැමතියිකැමතියි
කලින් ලිපියත් එක්කම කියෙව්වා.
කැමතියිකැමතියි
ස්තුතියි චන්දන
කැමතියිකැමතියි
ඇත්තම වැද්දන් කවදාවත් පෙරහැරට සම්බන්ධ වෙලා නැද්ද…?
කැමතියිකැමතියි
බොහොම ඉස්සර ඉඳලා තියන බව මේ ඇත්තන් අතර තියන පුරාකතා අනුව සිතිය හැකියි. ඒත් ඇත්තම වැද්දන් සිටිය බවක් දැක ඇති පැරැන්න් සොයාගන්න හැකි වුනේ නෑ මියුරු. මේ සම්බන්ධ ලැබී තිබෙන පුරාවෘත ඉදිරියේදී ලියවෙනවා. වරක් දෙකක් බස්නායක නිලමේගේ අනුග්රහයෙන් වැදි පරපුරේ ඇත්තන් පෙරහරට ඇවිත් තියනවා. ඒත් අඛණ්ඩව ඔවුන් පැමිණියේ හෝ ගෙන් වූයේ නැහැ. එලෙස අවසන් වරට වැද්දන් සම්බන්ධ වූ පෙරහරක් දුටුවෙ 2009 දියි.
කැමතියිකැමතියි
දේවාභරණ ඇතෙක් පිට වගේම දේව රථයකිනුත් වැඩම කරවනවාද ?? සාමාන්යයෙන් මේ ආකාර දෙකින් එකකට නේද චාරිත්රේ සිද්ධ වෙන්නේ ?
කැමතියිකැමතියි
ඒක මේ පෙරහරේ විශේෂත්වයක් ඇතා පිට මෙන්ම රථයකින් වැඩමවන්නේද දේවාභරණමය. මේ දෙකම වෙනුවෙන් එකිනෙකට වෙනස්, එහෙත් එක සමාන ගෞරවයකින් කෙරෙන චාරිත්ර වාරිත්ර රාශියක් තිබෙනවා. මේ පිළිබඳව ඉදිරියෙදී (නුදුරේම) ලියවෙනවා. hasithag ට ස්තුතියි. ඔබේ සටහන් ඇද්දැයි සොයා බැලුවා ඔබේ ඒවා ලෙස ඇත්තේ කුමක්දැයි සොයාගන්නට බැරි උනා. තිබේ නම් ලින්ක් එකහඳුන්වා දෙන්න. ලියා නැතිනම් ලියන්නට ඇරයුම් කරන්නෙමි.
කැමතියිකැමතියි
මගේ සටහන් කියලා අදහස් කළේ මම අලුතින් ලිව්ව යමක් වෙන්න ඇති කියලා හිතනවා. මේ තමා මම අලුතින් ලිව්ව සටහන
http://aagiyakatha.blogspot.com/2014/03/blog-post.html
ආහ් ඒ වගේමයි මේ දේවාභරණ සම්බන්ධවත් විස්තරයක් කරන්න පුලුවන් නම් වටිනවා 🙂
කැමතියිකැමතියි
පුදුමයි! ආගිය කතා ලියන්නේ ඔබදැයි මට තේරුම් ගන්න බැරි වුන හැටි ගොඩක් ස්තුතියි පෙන්වා දීම ගැන. දේවාභරණ ගැන සොයා දැනගත් දේවල් ලඟදීම ලියවේවි.
කැමතියිකැමතියි
ආහ් මෙච්චර කාලයක් ඒ බව දැනගෙන හිටියේ නැද්ද 😀 මම හිතුවේ ඔබ දන්නවා ඇති කියලා
කැමතියිකැමතියි
ඒක නේ ආගිය කතා තුළ ඇති වටිනා ලිපි තුළට ඇස ගියා මිස ඔබ ගැන නිනව්වක් නැතිව ගියා. මට ලැජ්ජාවකුත් ඇතිවෙනවා. තවත් පැත්තකින් කවුද කියල සොයනවාට වඩා කරපු දේ වටිනාකම දෙස බැලිමට හැකිවීමත් වැරදි නැහැ නේද
කැමතියිකැමතියි
ඒක නම් සහතික ඇත්ත. ලියන මනුස්සයා ගැන හොයනවාට වඩා එයා ලියන දේවල් ගැන සැලකිලිමත් වෙන එක වඩාත් වටිනවා 😀
කැමතියිකැමතියි